Telenor, Astoria

A koncepciónk célja az volt, hogy az ügyfelek inkább úgy érezzék, hogy egy barátságos, kávézó hangulatú térbe érkeztek egy rideg, ügyintézésre szolgáló, hightech üzlet helyett.

 

A korábbi üzletteret az irányvonalak alapján két részre osztottuk, az egyik oldalán az üzlet megújulva működik tovább, a másikon pedig új tartalommal felruházva, a telco funkciók határait túllépve új tér nyílik: open working space-t alakítottunk ki, amelyet a biztonságra figyelve nemsokára nagyközönség is birtokba vehet. A back office teréből egy nagyobb részt a Telenor szintén a jövőbeli ügyfeleknek adott át: egy négy- és egy nyolcfős tárgyalót, valamint egy konferenciatermet is kialakított.

 

Az izgalmas részletképzési lehetőségek és a barátságos hangulat kedvéért nyír rétegelt lemezt használtunk a falakon, és a bútorok is ebből készültek.

A nyír rétegeltlemezek az elegáns, kissé hűvösebb antracit felületeket puhítják, teszik otthonossá. De ugyanolyan fontos a sok növény, illetve a növényvilágító lámpák pasztell színei, amelyek oldják a betonszerű strukturált vakolatot, és az antracit felületeket. Nagyon sok termékkihelyezéssel, képernyővel, világító logóval számoltunk, ezért próbáltuk a lehető legjobban neutrálissá formálni a környezetet, hogy ne egy zajos végeredményt kapjunk. Ez a design sokáig megállja a helyét, és így újabb és újabb brandtartalommal is kompatibilis. Az új arculat kialakításáról izgalmas részletek ITT olvashatók.

  • Black Instagram Icon

© 2020 Pyxis Nautica